Piss off

Varför är alla andra dumma i huvudet? Jag fattar inte. Är det bara jag som är normal?

Ja, nu var jag en aning ironisk men jag undrar verkligen varför många tror att de kan bete sig hur som helst och komma undan med det? Jag har en bekant. Vi träffas när det är fest. Under festens gång låter det "åhh, vi måste träffas oftare! Det är så synd att det blir så sällan. Jag kan väl ringa dig nästa vecka?". Tror ni nån ringer? Och när jag ringer eller messar så är det så jävla mycket om och men och upptaget hit och bokat dit. Då är det väl för fan bättre att hålla käft och inte låtsas vilja träffas?!

Nå ja, det var bara ett exempel. Jag borde blivit född med kuk -då är det mer raka rör och allt är mer konkret.

Korkade fruntimmer... Piss off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0