Presentkort och besökare

Trehundrasextiofyra små sura besökare har jag haft idag. Troligen är hela denna vansinniga mängd besökare förvirrade besökare som kommit in av misstag. So be it. Egentligen skiter jag i vilket -bara jag får gnälla är jag nöjd.

Idag blev jag förresten kontaktad, vi mejl, av en intresserad annonsör. De ville annonsera på min sida men jag blev smått förvirrad -kan man ens det på blogg.se? Har jag missat nåt? De erbjöd 10.000 kronor plus presentkort i smyckeaffär. Jag anar ugglor i mossen.

Dessutom är bloggen så kass så det verkar orimligt -jag har ju inte ens en läsare som tyar kommentera i bloggen så varför vill någon då annonsera i den? jag menar -ni som är här vänder tydligen röven till lika fort som ni kom hit.


Märkligt märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0