Puben som tog semester



Igår kväll var jag och några tjejkompisar ute. Det hela var väldigt anspråkslöst och improviserat. Vi hade förjävla trevligt men det hör inte hit då detta ju är en blogg att klaga hos/i.

Och nu ska jag klaga. Vi blev våldsamt irriterade när byhålans enda pub var stängd. Den tillhörande restaurangen stängde kl 22. KLOCKAN 22! En fredagskväll mitt i sommaren!? Vad är det för krogägare som inte ens tyar öppna sin pub? Vi fick gå vidare till en tom kinaresataurang istället. Tom på folk i princip men tack och lov inte på öl.

Det finns ingen rim och reson i att ha en pub i byhålan om den mitt i sommaren ändå är stängd. Pfff.. Kasst. Helt världelöst.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, det lät inget vidare inte! Förstår att du klagar, det hade jag också gjort! :(



Hoppas du och dina vänner hade det trevligt ändå!

;-)



Önskar dig en riktigt God Natt!



Kram! :D

2010-07-26 @ 01:34:02
URL: http://www.mads.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0